Hvala, ali ne plešem

Image

Mademoiselle Larina, bojim se da u svojem umu krivo tumačite moju prirodu. Međutim, ja ne čeznem za spasom od samoga sebe. A Vaše mlado srce, zacijeljet će.”

Tako je Tatjani govorio Onjegin.

***

“Ima izuzetnu put, međutim na nastupu bi trebala poraditi… Draga moja, nađi si muža koji će ti osigurati sigurnu svakodnevicu. Mažda čak naiđeš na prijateljstvo. A ako baš želiš ljubav, nju ćeš morati potražiti izvan bračne postelje.”

Tako je Tatjani govorila stara tetka, slažući pasijans u naborima nebrojenih slojeva čipke na svojem krevetu.

***

“Biste li zaplesali sa starim poznanikom?”

“Hvala Vam, ali ne plešem.”

Reče Tatjana Onjeginu, graciozno mu okrenuvši mramor svojih leđa u odlasku, dok se njegov svijet raspadao u komadiće.

I tako ga je uistinu prepustila samome sebi.

2 thoughts on “Hvala, ali ne plešem

  1. Ovo je jedna od rijetkih lektira koje sam propustila. Negdje sam putovala u to doba, s folklorom, čini mi se.

    Čekat će dok je ne pročitam 🙂

Leave a Reply

