Jedan sa zubarskog stolca

Image

Mom zubaru nije dobro postavljati pitanja koja mu daju previše prostora da se razmaše. Tako je eto, na moje bezazleno pitanje ne čini li mu se da su one stare, kancerogene srebrne plombe bile bolje i durabilnije od ovih bijelih današnjih, on počeo važno gestikulirati rukama i izgubio se u jednoj šumi objašnjenja i silnih metafora, koje su čak došle i do perilice za rublje s dvije tisuće okretaja.

“Je li tako ?” na kraju je, tražeći pomoć jer je shvatio da je malo zaglibio u tome svemu, upitao mladu, zgodnu, medicinsku sestru, sa savršenom frizurom, savršeno pokvarcanom kožom lica i savršeno odabranom nijansom žarko ružičastog ruža, koja je isto tako, u skladu sa cjelokupnom svojom pojavom dala nonšalantni odgovor:

“Moja je perilica savršena .” Nisam niti sumnjala.

Sjedim na zubarskom stolcu, sa zubarskom svjetiljkom uperenom u svoje ždrijelo. Na njoj piše Eurodent. I zubarske lampe idu u Europu.  Ne, moja poza je sve samo ne laskava u odnosu na sestru koja se sa svojim našminkanim ustima šepiri po ordinaciji i miksa plombe.

U pozadini diskretno svira Narodni radio (pravo europski), a zubar se unosi u moje razjapljene čeljusti i popravljajući desnu donju šesticu, s puno entuzijazma pjevuši “U prolazu” Jasne Zlokić. Primijetila sam da je čak sebi dozvolio i par interpretativnih sloboda. Bile su u tonalitetu pa mu nisam uzela za zlo.  Nakon toga kreće blok dalmatinskih poskočica. Vidim da mu one bolje leže. Ima tu blesavu naviku postavljati pitanja dok mi je u ustima sva sila metalnih konstrukcija i tampona, a mene su, naravno, kao malu naučili da je pristojno odgovoriti kad te netko nešto pita. Uglavnom, koliko god se trudim pristojno odgovoriti,  zvučim kao retard.

Na zidu se koči fotografija grupe klapskih pjevača, jednako obučenih, crna odijela i tamno-crveni pojasevi, a među njima prepoznajem i ćelavu glavu svog zubara, sjaji od sreće i ponosa. 

Pa mi je nekako odmah draži postao radi silne udaljenosti između zubarskog stolca i notnih partitura.

One thought on “Jedan sa zubarskog stolca

Leave a Reply

