Sladoled

Image

Kaskam za tatom, sa svih svojih -6 dioptrije, bez leća, idem na pregled za naočale koji njih potpuno isključuje, a mog tatu uključuje, jer mi treba reći u kojem se smjeru nalazi optičarka u radnji koja će mi se neminovno obratiti i on je zato neizmjerno sretan. Jer ja ga, odjednom, trebam. A mislio je da nikad više neću. I ja sam to mislila.

Idem ja za njim do optičarske radnje, on me upozorava na meni sasvim vidljive stupiće i znakove i ja se tako, odjednom osjećam kao mala djevojčica, u nekom lijepom, mekanom i zamagljenom svijetu.

– Čekaj, kupit ću si sladoled, da se počastim nakon uspješno odrađenog pregleda – velim ja njemu, sad ponovo jaka i neovisna, sa lećama u očima. Vidim njega, vidim sve opet.

– Uzmi onaj od punča. To je najbolji sladoled – savjetuje me, konstatacijom  još iz nekih davnih dana djetinjstva.

– Ma ne, evo ovaj ću..sa malinom.

– Ma fućkaš to, punč, taj je najbolji. Oprostite, molim vas, kako se zove sladoled od punča?- obraća se prodavačici.

– Njofra – odgovara ona.

– E Njofra, to je taj, taj je najbolji – pobjedonosno se okreće meni.

Odlazimo dalje. Nisam kupila Njofru. Sad sam već velika…

4 thoughts on “Sladoled

Leave a Reply

