Kazalište

Image

– Ma kako mi možeš to radit, tako iznenada, pucneš prstima i sad ajmo! Ma daaaj! Pa nisam ja balavica!

– Mama, pa imaš još dva sata do predstave, možeš se spremit u miru i sve..

– Ma ne ide to tako, što mi nisi ranije rekla, kad ranije, pa dan-dva ranije, imam i krvavi žulj na lijevoj nozi. Jooojjj, a htjela bih vidjeti, to je kultna predstava, gledala sam je u ITD-u još 70-ih, zanima me jesu li je novelizirali..Ti nisi gledala to? Ni čitala? Pa da te nije zanimalo? Pa na onom jutjubu da nisi malo bacila oko? Pa kako?

– Dobro, ne davi, jel ideš? Nemam s kim ići..

– Nemoj mi to govorit!

– Pa svi su već gledali!

– Joooojjj, ajd, joj, daj, idem se spremat, uf…

********

– Koje brojeve imamo?

– Ma nećemo se sjest na mjesta, nitko ne sjedi na mjestima…

– Jel počinješ? Jel opet?

– Jooooj, dobro, evo, ajde, sjedimo na mjestima, evo 10. red, sjedala 1 i 2

– Oprostite, sjedite na našim mjestima! – čujem iznad sebe, a sad i vidim, plavokosi glas.

– Nisu to vaša mjesta, to su sjedala 1 i 2….Ajoj, nisu, zeznula sam se – petljam.

– To vam je kad pustite da djeca vode! – ironično elaborira žena koja me rodila. Plavokosi glas se nasmije, a s njim i pola reda iza našeg, na ovu, meni nimalo duhovitu opasku.

 

Zvjeram okolo, dvorana se puni.

– Mama. Mama!

– A?

– Evo mi bivšeg s nekim novim komadom!

– Ma di??

– Ne vidiš sad…

– Jel zgodna?

– Pa ne znam…

– Jel zgodnija od tebe?

– Pa..Možda na prvi pogled samo..

– Jel mlađa od tebe?

Kvragu. Tako mi i treba.

– Nije, koliko mi se čini..

– Dobro, to je dobro. Jel to ona crnka s izložbe? Ona “frendica”??

– Nije. Ta je bila i ostala frendica!  Ali neka, drago mi je, bilo je i vrijeme, davno sam mu to govorila, konačno je poslušao, vidim…Ja sam uglavnom ispala sebična u cijeloj priči…

– Dobro, bolje da si ti ispala sebična, nego on*… Počinje!!

Gase se svjetla, počinje “najdugovječnija predstava na svijetu.”

*  školski primjer majčinskih rezona

9 thoughts on “Kazalište

  1. nemam pojma….. to mi se i prije događalo s blogovima koji su na wordpressu…. samo me izbaci sa stranice i napiše mi nešto tipa ‘ooops, that didn’t go well’

Leave a Reply

