Šaljem ljubav

 

Moja današnja misija: slati ljubav univerzumu. Šaljemljubavšaljemljubavšaljemljubav. Kao, da slučajno ne zaboravim. Nepokolebljiva sam u toj nakani. Ništa me omesti ne može.

Vidi, slatko djetešce. Dječak od kojih 5 godina. Osmjehnut ću mu se kad budem pokraj njega prolazila. Uputim mu osmjeh pun, naravno, ljubavi. Lijepe oči, porculansko lišce. A slatka mala ustašca izgovaraju:

– Baba.

Image

Khm, khm, pomak u fazi u mom univerzumu punom ljubavi, mayday, mayday, beeep!!

Majka, mlađa od mene, odmah uskače u pomoć:

-Ma kakva baba, to je teta!

Još gore.

Danas više neću izići iz kuće i slati ljubav okolo.

9 thoughts on “Šaljem ljubav

  1. jadno dijete. vjerojatno nije do tog trenutka vidjelo privlačnu mladu ženu u svom životu, i reklo je jedinu imenicu koju je znalo. možda će ostatak života misliti na tebe, znaš

  2. hahahaha, mene tvoji postovi uveseljavaju i nasmiju…. iako ne znam koliko je to u redu pošto im obično tematika više naginje na crni humor 🙂

    p.s. Drugi put mu isplazi jezik 😉

Leave a Reply

