Entuzijazam. Yeah, right…

Image

Uopće se no osjećam ni malo spremnom na bilo što što bi mi ovaj dan mogao donijeti. Skoro pa ću iz kreveta doplaziti na posao u 14h, gdje neću u sljedećih nekoliko sati čuti niti jedan ton koji će mi biti po volji. Možda, ako je M. uspjela ukrotiti svoje podivljale hormone i prisiliti se da nešto i navježba prije lekcije..

Rijeke su se izlile  iz korita, kiša ne prestaje, temperature ne rastu, zeleno se ne pojavljuje i mačak je bolestan.

Stavit ću neon pink ruž na usne. Možda pomogne.

I tako danas…

8 thoughts on “Entuzijazam. Yeah, right…

  1. trebam se natjerati na svojih min. pol sata šetnje. sad razmišljam dal da idem po kiši ili po mraku, a nije još ni 2 popodne.bezveze. pink ruž je odlična ideja! ja idem window shopping popodne, tamo bi trebalo biti šarenila, možda mi pomogne

  2. Šta je mačku :(?

    I u Sarajevu je dan bljah, samo pada, jedva sam ustala iz kreveta i evo me na poslu s glavoboljom.

    Ja sam stavila novu, divnu maskaru, al nije dovoljno :D.

  3. ovakve dane treba priležat…. po mogućnosti uz dobar čaj, knjigu, iza knjige film, pa onda koji kolačić, a mogu i kokice uz onaj film i tako…… drugog savjeta nemam!

Leave a Reply

