Neka tako bude…

Na svim portalima, redovito i smjerno otvaram tekstove s naslovima o pozitivnom mentalnom sklopu, afirmacijama, pozitivnim vizualizacijama, ne bih li nešto promijenila u toku svojih misli, koje, s vremena na vrijeme upadnu u teški čemer i mrak. Ne mogu reći da sam u tome svemu bila nešto posebno uspješna, ali mi ipak ni dalje ne promiče niti jedan takav članak. Posebnu muku mučim s afirmacijama, mislim, koga ja to zaj….am?!

Pomirih se s time kako su afirmativne tehnike lažnjaci potpuno strani mom negativno nastrojenom habitusu. Ali ne predajem se ja bez borbe i eto me kako pomno biram i izrezujem fotografije iz ženskih časopisa, koje utopijski prikazuju sve moje želje i ciljeve. Lijepim ih na plutenu ploču, kojoj ću svaki dan slati neizmjernu količinu ljubavi i pozitivnih misli, a kako je podsvijest najprijemčljivija (tako sam bar čula) za kojekakve gluposti u onih nekoliko minuta prije sna, ploču sam objesila tako da je ona zadnje što ću vidjeti prije nego svake večeri sklopim oči i utonem u svoj tanki, isprekidani san.

Ležeći, promatram šarenilo sličica  koje me gledaju sa famozne ploče nasuprot mog uzglavlja. Svašta se tu našlo: snop novčanica, bijela kamena ulica koja vodi do morskog plavetnila, zora na malenom trgu nekog poetičnog, provansalskog mjestašca, pompozni art-noveau portali pariških boulangerie, radni prostor u stilu skandinavske estetike minimalizma, nepatvorena sreća neke nasmijane djevojke, vitičasta balkonska ograda prekrivena crvenim cvijećem, ženski struk u zagrljaju muških ruku…Na vrhu svega toga mojim rukopisom ispisana parola “Neka tako bude!!!”, sa tri uskličnika, a pri dnu krila  nekog bezimenog kamenog anđela, koji bi se trebao pobrinuti da se sve to i dogodi..

Ma koga ja to zaj….am? Gasim svjetlo. Tonem u san.

7 thoughts on “Neka tako bude…

    • A mila moja Meli ! 🙂 (MMM) Bez brige, već bih ja pronašla način da se izbediram pa čak i u tom životu s ploče :))

  1. kao prvo, jako mi se sviđa tvoj stil pisanja i drago mi je što si pokrenula ovaj blog. i sviđa mi se sve što si stavila na svoju vision board, nek ti se što prije manifestira 🙂

  2. hahahaha, promislila sam prije nego sam došla do kraja posta ‘vjerojatno bi me sve te slikice na kraju samo zbedirale jer bi svako toliko shvatila kako sam daleko (ako ikad i budem blizu) ostvarenja tih želja’ i onda ti napišeš tu zadnju rečenicu….. vidim, vrlo smo slične 🙂

Leave a Reply

