Radio

Probudih se sa misijom na pameti: vratiti smisao u život svoje majke. Barem u njena samotna rana jutra za kuhinjskim stolom, uz kavu i cigarete, dok nikog nema, dok svi spavaju. Kad već nema onog prokletog crvenog sata-tranzistora, koji me neumoljivo budio sve moje  4 srednjoškolske godine, od sitnih minuta rane zore, skroz iz kuhinje, toliko je bio prodoran i uporan njegov metalni zvuk, ma koliko tih. Uvijek bi se uspio probiti kroz moje tanke snove.

“Zar ne možeš jedno jutro ne upaliti radio, svaki me put probudi..”, mrzovoljno sam joj dobacila jednom. “Histerijo…”, zakolutala je očima.

Nisam niti primijetila da se crveni sat-tranzistor već godinama ne čuje iz kuhinje. Ne znam kako mama sada krati svoja draga, samotna jutra, već dugo ne živim s njom. Danas ću je posjetiti, uzbuđena, imam novu ideju. Sjest ću nasuprot nje i upitati je: “Kako bi bilo da počneš pisati blog?”

6 thoughts on “Radio

  1. joooj kakvo rešenje…ti si carica…I ja brinem o samoći koju smo za sobom ostavili brat i ja kad smo se odselili od kuće. I često se ta praznina ukaže kao pukotina u našim razgovorima i shvatim da se njihov život baš promenio…uteha je što ih je dvoje i što se drže međusobno…ne mogu da zamislim moju majku kako bloguje 🙂 Ona se posvetila cveću, a otac plovi FB-om i to ga za sad zabavlja 🙂

    • 🙂 moji su razvedeni i mama je malo izgubljena od kako je u mirovini…a sjećam se da je oduvijek voljela pisati i sjajno to radila… 🙂

  2. i moja je tako malo izgubljena, ali ne zbog penzije (taj dio joj paše), zbog nekih drugih stvari. Na žalost, često to osjećam k’o teret i nisam sigurna kako joj pomoći…. zapravo, ponekad uhvatim sebe da sam ljuta na nju jer je u takvom ‘stanju’

    p.s. složila bi se s Marsovkom 🙂

Leave a Reply

