Huckleberry Finn

Često se sjetim Bakinih Nevjerojatnih Priča, ispričanih  nemuštim rječnikom, uvijek iznova, a ja i svi mi, slušali smo ih uvijek sa jednakim zanimanjem, kao da im ne znamo završetak, kao da ih prvi put čujemo….Udio istine u njima uvijek je bio blago upitan, bakina percepcija stvarnosti često je vrludala tankom linijom između zbilje i mašte. Ali svi smo ih prihvaćali takve, neobične i dirljive i po stoti put ih slušali širom otvorenih očiju. Jedino je tata počeo ispravljati njene riječi  i ljutiti se zbog nedostatka logike u njenim raspredanjima onda kad joj se glava počela blago i nekontrolirano klimati. “To je od živaca,” govorila bi. I što se više klimala, tata je bivao sve razdraženiji njenim pričama.

Imala je set od svojih desetak rečenica, koje je ponavljala cijeli život. “Kad sam imala 20 godina, mislila sam da nikad neću ostarjeti.” To mi se oduvijek činilo čudnim, kako ne možeš biti svjestan jedne tako nepobitne činjenice?

U ovom trenutku, moji planovi za budućnost nikako ne uključuju sijede vlasi, bore, ljuskavu i suhu kožu udova, spuštene grudi, bolne zglobove i teškoće pri saginjanju…Moja vizija budućnosti sastoji se od prozračnih, bijelih haljina, dugih, raspletenih vlasi, zamršenih proljetnim vjetrovima, livada punih maslačaka, bosih nogu i lijenih ljetnih popodneva uz rijeku, ispod hrastova sa bijelim oblacima u krošnjama. A ja, ja u filmu vremena koje je preda mnom, igram ulogu jebenog Huckleberry Finna, shvatih.

Da li je u 35-oj normalno očekivati da život konačno počne? Što ako je to stanje očekivanja trajno u mom slučaju?

Kad sam bila mala djevojčica, mislila sam da u ovim godinama koje imam  neću više imati pitanja, briga i problema, na sve ću znati odgovor, neće više biti konfuzija i nemira, jer bit ću “odrasla”.

A pitanja nikad više nego sad…

One thought on “Huckleberry Finn

Leave a Reply

